22/6/12

farewell camp




kristine norway, jacque brasilia, lucas ranska, miri itavalta, mina
ada ruotsi, mathilde tanska, noemi sveitsi, henna suomi

Toukokuussa oli meidan laksiaisleiri mun piirin vaihtareiden kans ja oli ihan kiva, kun ne oli meille sen jarkannut etta saatiin vaa hengailla yhes tulen aarella ja tanssia ku hullut musan tahdis niinku me aina. On ollut kylla ihan huippu vuosi naiden riemuidioottien kanssa ja toivottavasti jossain vaiheessa tulevaisuudes nahdaan uudestaan. Ei silti ihan fiilista ollu sanoa hyvasteja, koska tiedettiin etta nahdaan viela ennen kun lahdetaan kotiin. Miri oli ainut, jonka tiesin etten enaa tuu nakemaan ja se on ollu yks mun parhaist akavereista taalla joten kylla siina pari tippaa tuli vuodatettua. Tj oli jo lahteny takas amerikkaan ennen leiria, joten hyvastit tuli sanottua sen bileissa. Tas oon ny ollut parissa muissakin laksiaisissa ja en tieda monetko hyvastit oon sanonu mut koko ajan vaan menee pahemmaks, koska munkin lahto lahenee koko ajan. Sain luvan pitaa laksiaisbileet mutta koska oon yks vipoista vaihtareista kaikki muut onkin jo matkalla kotiin, pidan sen mun rakkaille koulukavereille ja muille taalta Koo Wee Rupista :)

Oon jo paljon ajatellu kotiin tuloa ja vaikka se vaikealta tuntuuki jattaa tama elama ja palata takasin, oon aika innoissani tulossa Suomeen. Tiesin etta taa paiva joskus tulee ja onhan mulla viela ihana perhe ja rakkaat ystavat siellakin, jotka mua odottaa takaisin. Vuoden loman ja hauskanpidon jalkeen on toisaalta kiva ottaa elama taas tosissaan, vaikka siltikin hauskaa pitaen. Myos kokoaikainen host perheiden muuttaminen lisaa halua tulla kotiin ja pysya siella, eika pakata tavaroita koko ajan ja oppia uusi elamantyyli, saada host perheen luottamus ja opettaa niita tuntemaan omia kavereita, etta ne paastaa niiden luo hengailemaan. Mutta koko vuoden oon selvinnyt ilman ongelmia ja saanut tuntea 4 ihanaa ja erilaista perhetta on ollut kylla ihan super onnekasta ja huippua! Myos paljon muitakin ihmisia on halunnut vieda mua paikkoihin ja ottanut mut lomille niiden kanssa, joka on ihan tosi siistia! :) Varmaan oon nahnyt australiaa enemman kun kukaan mun koulukavereista!  

Heipsan ja 15.7. nahdaan Suomi!

2 comments:

  1. Niin miksi olet vaihtanut perheitä usein ?

    ReplyDelete
  2. koska se kuuluu rotareide vuosivaihtoon. Keskimääräinen perheiden määrä on 3 perhettä vuodessa.

    ReplyDelete