15/6/12

Debutante Ball

Deb oli siis toukokuun lopulla pari viikkoa safarin jalkeen. Olin odottanut sita tosi kauan ja vihdoin se paiva koitti olla prinsessa. Paiva alkoi koulun skippaamisella, hyvilla younilla ja isolla aamupalalla. Sitten mentiin laittamaan mun hiukset ja meikki. Matkalla kotiin haettiin Jaakko juna-asemalta kun se tuli ottamaan kuvia mun debiin :) Haukattiin jotain nassuun ja sitten kaikki kamppeet pakattuna lahdettiin tanssipaikalle. Host aiti auttoi mua laittamaan mekon paalle, sain hanskat ja kukan paikan paalta ja kaikki olikin sitten valmista! Aluksi oli kuvaukset ja sitten vieraita alkoi saapumaan ja meidan pikkuinen halli olikin sitten taynna. Mun pari oli Tom ja yhteensa pareja oli 11. Eli tosi pikkuiset tanssit verrattuna vanhojen tansseihin siella Suomessa. Mun deb ei ollut koulun jarjestama, koska niiden deb oli samaan aikaan kun olin safarilla. Onneksi mun rotary klubin yksi projekteista on debin jarkkaaminen joka toinen vuosi. Rotary debissa kaikki tanssijat oli tasta lahialueilta ja suurinosa oli mun koulusta. Koko ilta oli ihan taydellinen, kaikki mun host perheet tuli katsomaa, mun koulukaverit tuli myos, kukkaistytto oli mun eka host sisko Madi ja pisteena i:n paalle sain leikata sen kuuluisan deb kakun :) Ja kuvista tuutte huomaamaan, etta taalla kaikilla pitaa olla valkoinen mekko ja mun mielesta se oli just kiva!  






No comments:

Post a Comment